دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۵۳:۴۷

با حکم معاون وزیر نفت
معاون مدیرعامل در امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت منصوب شد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی معاون خود را در امور توسعه و مهندسی منصوب کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، رکن‌الدین جوادی با صدور حکمی غلامرضا منوچهری را به عنوان معاون خود در امور توسعه و مهندسی منصوب کرد. در متن حکم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خطاب به غلامرضا منوچهری آمده است:


«با عنایت به تغییرات در ساختار سازمانی شرکت ملی نفت ایران و با توجه به تجربیات ارزشمند و توانمندی‌های جنابعالی و حسب هماهنگی به عمل آمده با وزیر محترم نفت، به موجب این حکم به عنوان «معاون مدیرعامل در توسعه و مهندسی» منصوب می‌شوید تا با ساماندهی وظایف شرکت ملی نفت ایران در راستای اهداف اساسنامه و برنامه‌های مصوب توسعه و همچنین تدوین و پیشنهاد راهبردهای مورد نیاز در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام فرمایید.


سیاستگذاری، هماهنگی، نظارت، پیگیری وظایف و ماموریت‌های محوله به شرکت‌ها و واحدهای فعال در حوزه توسعه و مهندسی در شرکت ملی نفت ایران شامل شرکت نفت وگاز پارس، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت خزر، مدیریت فنی و مهندسی، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز، طرح مستقل توسعه لایه‌های نفتی میدان پارس جنوبی، طرح جامع توسعه پایدار پارس جنوبی، ساماندهی و نظارت بر حسن اجرای قراردادهای بالادستی نفت وگاز مصوب دولت محترم از وظایف معاونت مدیرعامل در توسعه و مهندسی خواهد بود. توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم».



  کد خبر : 1545
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :